ADANA’nın Karaisalı ilçesinde, Milliyetçi Hareket Partisi Kadın Aile Çocuk ve Engelli Politikaları Başkanlığı ve Yeşilay iş birliğiyle “Bağımlılıkla Mücadele” semineri gerçekleştirildi.
Karaisalı’da toplumsal farkındalık oluşturmak, aile yapısını korumak ve gençleri zararlı alışkanlıklardan uzak tutmak amacıyla düzenlenen seminere ilçe protokolü yoğun ilgi gösterdi. Programa Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Ülkü Ocakları ilçe yönetimi ve KAÇEP teşkilat mensupları katıldı.
Seminerde, bağımlılıkla mücadelede erken farkındalığın önemi, aile içi iletişimin rolü ve gençlerin geleceğine sahip çıkılması adına atılması gereken adımlar uzmanlarca aktarıldı. Katılımcıların bağımlılık türleri ve önleyici tedbirler konusunda bilgilendirildiği organizasyon, interaktif sunumlarla tamamlandı.
‘SAĞLIKLI VE GÜÇLÜ NESİLLER İÇİN ÇALIŞIYORUZ’
Seminer sonrasında açıklamalarda bulunan MHP Karaisalı KAÇEP Başkanı Esma Bolat, organizasyonun ilçe adına çok verimli geçtiğini belirterek, “KAÇEP olarak, Yeşilay iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz bu seminerde bağımlılıkla mücadelede bilinçlenmenin ve aile yapısının korunmasının önemini bir kez daha vurguladık. Gençlerimizin geleceğine sahip çıkmak, sağlıklı ve güçlü nesiller yetiştirmek adına saha çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz. Toplumumuz adına son derece anlamlı geçen bu kıymetli organizasyonda emeği geçen ve katılım sağlayan herkese teşekkür ediyorum” dedi.

45 total views, 45 views today

Salbaş Haber Ajansı, tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla hizmet veren bir medya kuruluşudur. Misyonumuz, yerel ve ulusal düzeyde en güncel ve önemli haberleri okuyucularımıza sunmaktır. Bağımsız gazetecilik ilkelerimiz doğrultusunda, topluma katkıda bulunmayı hedefliyoruz.